Donostiaeskolak, laister emango diren 4 tailer antolatu ditu

Musika eskoletako irakasle eta ikasleei zuzendua. Informazio gehiagorako eta izena emateko kontsultatu erlazionatutako dokumentuetan.

- Kudeaketa eta aholkularitza tailerra talde amateurrentzat. Datak: otsailaren 13, 20 eta 27a. Izen-emateko epea, otsailaren 13ko goizeko 10ak arte luzatuko da. Inprimakia betetzeko, egin klik hemen (klik).
- Bideo editatze tailerra. Datak: Irakasleentzat, otsailaren 16 eta 23an / Ikasleentzat, otsailaren 18 eta 25an. Izen-emateko epea, otsailaren 13ko goizeko 10ak arte luzatuko da.Inprimakia betetzeko, egin klik hemen (klik).
- MUSESCORE-ren bitartez partiturak moldatzeko tailerra. Datak: Irakasleentzat, martxoaren 2 eta 9a / Ikasleentzat, martxoaren 4 eta 11ean. Izen-emateko epea: otsailaren 23 arte. Inprimakia betetzeko, egin klik hemen (klik).
- Nire taldearen konposizio baten grabaketa ARDOUR-ekin. Datak: Irakasleentzat, martxoaren 16 eta 23an / Ikasleentzat, martxoaren 18 eta 25an. Izen-emateko epea: martxoaren 9 arte. Inprimakia betetzeko, egin klik hemen (klik).
Erlazionatutako dokumentuak

2017/01/23-an argitaratua